środa, 3 października 2012

Na początek - kilka słów o mnie i o blogu

Drodzy Czytelnicy, witam Was serdecznie na pokładzie! Jestem studentką filologii romańskiej i absolwentką filologii hiszpańskiej. W zawodzie tłumacza stawiam dopiero pierwsze kroki, jednak jest to coś, z czym chciałabym związać swoją przyszłość. Na blogu zamierzam dzielić się moimi spostrzeżeniami, nowymi doświadczeniami, pomysłami, błędami (ku przestrodze), zdobytą i zdobywaną wciąż wiedzą. Chciałabym, aby  była to dla mnie "przypominajka", abym przeglądając później posty, mogła obserwować mój rozwój, pomyłki i wyciągać wnioski. Jeśli i Wy będziecie mogli z tego skorzystać, tym większa będzie moja satysfakcja. Mam również nadzieję, że blog ten stanie się miejscem inspirujących dyskusji i źródłem innowacyjnych pomysłów, również Waszych! 
Pozdrawiam i życzę dobrej nocy.
Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz